Seniorgruppen i Søgne Skiklubb

Selv om barn og unge utgjør størsteparten av vårt idrettslag, har vi også muligheter for de eldste medlemmene i vårt lokalmiljø.
Vi opplever at det er en økende interesse fra også eldre mennesker som ønsker å bruke våre arenaer til å mosjonere. Dette er noe vi tar veldig godt imot, og vi ønsker at flest mulig i vårt lokalmiljø skal kunne benytte seg av våre fasiliteter. Gruppen består i dag av mange av de som både var med å starte opp Søgne Skiklubb og ellers medlemmer over mange år. De ønsker fortsatt å ha aktiviteter tilpasset sitt nivå og interessefelt.
Det er da aldri for sent for å få noen nye venner - her har du en gjeng som fortsatt ønsker å holde seg ung og ha det gøy sammen.

Ønsker du å bli involvert ser vi gjerne at du kommer innom oss en dag eller at du gir oss en lyd på telefon eller e-post.

Ønsker du å hjelpe idrettslaget også utenfor banen har vi alltid bruk for flere frivillige til å hjelpe oss å drifte klubben. Du finner all vår kontaktinformasjon her på siden, og vi gleder oss til å høre fra deg.

Kontakt Karl Kimestad - leder av Seniorutvalget.

På telefon 918 49 620 eller e-post k.kim@live.no

Søgne Skiklubb