Gå på FULLFØRT på skikarusell 2015?

04.02.2015 21:57

På forespørsel har vi lagt ut mulighet for å registrere seg som fullført på skikarusellen vår i 2015.
Da kan du også tilpasse når det passer deg best å gå. Tidtakning skjer kun på selve rennet.

For å bekrefte at du har gått, melder du deg inn på vedlagte link, så vi får info om deg.
Du vil da komme opp som fullført på resultatlistene - og vil "verdig" premie for fullført karusellrenn så lenge du gjør det på alle våre skikaruseller dette året.

Klikk her for å REGISTRERE deg

Registeringen må skje samme uke som vi arrangerer karusellrennet vårt og da iløpet av Tirsdag - Onsdag - Torsdag.
I UKE 6 er dette gjeldende tilogmed fredag 6 februar kl 24.00. Så har du allerede gått, kan du legge det inn nå.

Gå når det passer deg og din familie best!
For oss er det viktigste at du benytter våre løyper og ikke minst er medlem i Søgne Skiklubb.

Priser: 20 kr for barn opptil 15 år - 40 kr fra 16 år og opp.
Dette betaler du rett inne i påmeldingsløsningen etter å ha registert ferdig deg og familien.
Anbefaler å registere dere sammen for å få en samlet "regning".

Lykke til!

Søgne Skiklubb